Tamme fugler drømmer,mens ville fugler flyr

søndag, mars 08, 2009

Søndag....

Søndagene er kjipe.... Hvertfall når man har satt av hele dagen til rekreasjon... Et skikkelig teit ord, spør du meg! Søndagene er for meg en ypperlig anledning til å gjøre det jeg ikke rakk før i uka, og å være sammen med venner. Sitte helt i ro i en stol og nyte at livet passerer, det passer ikke denne frøkna...


Det ble seint igår kveld, så det ble ingen gudstjeneste idag, tilogmed Imre sov lenge idag:) Vi hadde en deilig sløvemorgen med god frokost og disneymorgen. Jeg har gått i lang tid og ergret meg over Kaja sitt rom, og idag skulle det til pers! Det ble satt opp en fin stor hylle hun faktisk kan bruke til pult/arbeidsbenk, og jeg kasta to søppelposer med rask og rusk som lille samlefrøken hadde STOR bruk for. Godt hun var ute og lekte da rommet ble shinet.....;)


Ellers har jeg vært på loftet og lett frem gamle skatter. Mammas store sølvbolle har fått en oppussing, skal fortsette imorgen. Har strøket noen hekleduker som hun heklet mens jeg var liten, de er utrolig fine! Ei gammel STØGG bokhylle jeg kjøpte da alt skulle være furu står nå på kjøkkenet og skal huse kokebøkene mine, men den skal males hvit imorgen. Legger ut et FØR bilde, så har jeg litt større press på meg til å bli ferdig fort!;)






Lapskaus til familien idag, tilogmed Imre likte det! Ungene var ute og lekte i blåsten, det blåser ca 30 m/sek her, litt mer vind enn der jeg kommer fra kan man si! Ungene er i seng nå, bare Imre som ligger under babygymmen sin og venter på Himmelblå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar