Tamme fugler drømmer,mens ville fugler flyr

onsdag, april 08, 2009

Tidtrøyte...

Etter å ha hatt travle dager i Oslo er kroppen min fremdeles rastløs, og jeg merker at jeg leter etter ting å gjøre... Husarbeidet er gjort, klær vaska og huset er klart til påske. Men det er ikke jeg...

Gangen nede har irritert meg lenge, den har vært ustrukturert, rotete og rett og slett ufyselig! Nå er den speilvendt, og gulv og vegger har fått seg en real vask! Skohylla som sto der er borte, og jeg har bytta ut det rare speilet med et hvitt et (bombe). Det er sååå mye bedre, og bedre plass ble det og! Ække så gæærnt at ikke det er godt for'no! ;)




Måtte flytte litt på kverna og vekta etter mamma, fikk plass i bokhylla på kjøkkenet. Koppen som står over er etter min mormor, og freiaboksen ved siden av var det min oldemor som hadde.



Pussa to kanner som var etter mormor, og fikk de opp på hylla, de skal da ikke gjemmes i skap!






Kaja laget karse på skolen, kjempefin!




I tillegg til suksessterte blir det laget eplepai med vaniljekrem her til påske. har kjøpt inn Oreokjeks hvis lysten til å lage oreokake skulle melde seg ;) og det kan jo hende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar