Tamme fugler drømmer,mens ville fugler flyr

torsdag, april 09, 2009

Påsketur og kos :)


Igår kveld kom Ingunn og Andreas, og de kom bortover hit på kvelden. Det var duket for første omgang med spilling, det obligatoriske "settlers"! Vi nevner ikke hvem som vant, men det blir revansj ikveld! DET er helt sikkert!

Idag var det sooool! Og da er det bare å pakke sekken, og komme seg ut på tur! Vi dro til trollskogen på vei ut til Tjøtta, og koste oss med bål, mat, kaffe og leting etter skjell i fjæra. Imre sov stort sett hele tiden, han fikk en tur i mei taien før han slokna.

Ingunn tok noen fine bilder for meg, og jeg tok et par veeeeldig fine av henne;) Jeg skal være snill med det jeg legger ut her, men hun bør være snill fremover, for jeg har et par lekre eksemplarer på lur til evt hevn:))






Onkel og Kristoffer kryssgriller pølser




De to store fine ungene mine!




Leon holder vakt.................................mens Ingunn griller og inspiserer pølsa si!





Kaja i dyp konsentrasjon mens hun griller pølser




Pappa'n var i godt humør, et aldri så lite lykketroll


Nå har vi nettopp spist god ovnsbakt laks, med obligatorisk tilbehør: agurksalat, rømme, potet og gulrot. Paien står for å bli lun, og så skal den spises med vaniljeis.

Så blir det vel atter en spillekveld ikveld, men ikveld tror jeg vi blir flere, det har gått gjetord om at vi skal søle ostepop og rødvin på spillet til Andreas...

I skrivende stund går det en mann og vasker gulv i huset mitt, jeg vurderer å leie han inn på fast basis, dette kan jeg bli vant til ;)
Ha en fortsatt strålende påske!

1 kommentar:

  1. Ang. notearkene...
    Jeg får tak i litt her og der...
    De jeg brukte nå, kjøpte jeg på Bruktbo på Stjørdal for en tid tilbake.
    Sist jeg var på auksjon hadde de også, men de ble solgt alt for dyrt...

    SvarSlett