Tamme fugler drømmer,mens ville fugler flyr

mandag, mars 30, 2009




Da er helgen over, og vi er tilbake på Riksen. Imorgen venter flere undersøkelser.

Fredag tok de CT, og vi fikk vite at de kunne se et hull mellom spiserør og høyre lunge,øverst. That makes sense, kan man si... Øvre høyre lungelapp har jo vært delvis klappet sammen siden januar... De antar at dette er medfødt, og det kan la seg operere. Imorgen skal de kjøre kontrastvæske ned gjennom systemet for å se akkurat HVOR og NÅR han får væske i lungene. Når jeg skriver væske, så mener jeg magesyre. Isj og æsj... Men magesyre er jo sterkt, så de håper ikke det er mye skade på lungen. LITT irriterende at han som er barnelege på sykehuset i Sandnessjøen faktisk er spesialist innen gastro, og hadde dette blitt oppdaget tidligere kunne Imre vært frisk nå. MEN det viktigste er at lillegull har gode prognoser enda, og dette skal la seg løse med tiden håper de. Men veien er visst lang, sier de. Jaja, tenker jeg, vi er hvertfall på vei mot bedre tider, og det ser vi så definitivt frem mot!!:)



I helga var vi hos tante og onkel i Fredrikstad, det var fantastisk hyggelig!! Så godt å se de igjen, og kunne være litt utenfor sykehuset en stund. :) Etter at vi hadde vært hos Veronica, Kim og Mathias. Herlige, lille turbo Mathias! Et skikkelig sjarmtroll man gjerne skulle hatt med seg hjem i kofferten! Men jeg har kanskje nok med mine tre, når jeg tenker meg om, gitt... ;)

Da Imre og jeg kom tilbake ikveld tok vi oss en lang deilig dusj, og så koste vi oss i den store senga med dyner og pledd. Nå sover han i vogna si, jeg regner med at han joiner mamman i senga snart:)





Oppdaterer mer imorgen! :=)



En liten bønn for morgendagen....

1 kommentar:

  1. Fantastiske nydelige bilder av dere da :)
    mange varme klemmer fra oss, vi tenker på dere :)

    SvarSlett