Tamme fugler drømmer,mens ville fugler flyr

mandag, mars 09, 2009

En dag uten skolearbeid

Idag hadde jeg store planer... Jeg skulle få gjort så mye malerarbeid på bokhylla og på vitrineskapet. Men først MÅTTE jeg bare en tur opp på loftet... Og der var det mye rart, så der ble jeg en stund. Fant noen gamle klær, veeeldig glad for at jeg fant ei strikkejakke som mamma strikka til Kristoffer. Den passer snart Imre:) Så fant jeg en kurv som skal males hvit, litt sølv og ikke minst den hylla jeg har manna meg opp til å bære ned.



















Har pussa sølv idag kan du si... Men resultatet ble bra! Så bra at jeg faktisk tør å legge ut noen før og etter bilder:)

































Imre har vært hos manuell terapeut idag, og sover nå godt i senga si. Imorgen er det ny time på sykehuset, så får vi se om det blir Trondheim eller Bodø neste. Han skal utredes med tanke på lungesykdom annet enn astma, veldig spent på det. Idag har han en passe god dag, har orket å ligge endel på gulvet å leke, det er så godt å se!




Kaja har vinterferie, idag har huun besøk av Marlene, det er egentlig litt godt, for de leker så godt sammen at jeg nesten ikke merker at de er der. De har hatt skikkelig kosestund med popcorn og film, nå synger de singstar og gjør seg til foran tv'en... Girls will be girls....


Legger ut noen bilder fra pussing idag, snart skal jeg på venninnebesøk med Imre, først venter middagslaging og litt vask... Jeg vasker ned til at våren skal komme, for NÅ vil jeg at det skal bli varmere i lufta!

2 kommentarer:

  1. Her får vi vel følge med!
    Hørtes veeeeldig morsomt ut med sølvpussing altså...

    SvarSlett
  2. Så koselig med så mange fine ting å fikse på!! :) Og i tillegg en ny blogg å leke med... Inspirerte meg til å ta et nytt tak i bloggen min også :)

    SvarSlett