Tamme fugler drømmer,mens ville fugler flyr

onsdag, mars 18, 2009

Ventetid og vennetid....

Jeg hater usikkerhet og venting... Men nå har jeg jo venta i 6 mnd på at det skal skje noe, så da er det kanskje greit at jeg er rastløs...




Kontroll med Imre igår, barnelege Dalia syntes at surklinga i brystet var mindre, nå var det bare igjen litt lyder lengst oppe i brystet, så det er super bedring! Ørene er fremdeles røde, og trommehinna stram, så har nok en ørebetennelse enda. Hadde ikke venta noe annet, men ble glad for at lydene i lungene ikke er så ille. Dalia hadde en god nyhet til oss. Hun hadde ringt Voksentoppen, og de skulle ta mot Imre innen kort tid, kort tid være dager ikke uker... Så går alt etter planen er Imre på vei til Oslo innen dager. Med sin mamma, da;)


Denne siste tiden har vært slitsom, men nå aner jeg lys i enden av tunnelen for vårt lille gull! Hvis alt går som jeg håper vil jeg få mer tid og overskudd til de to andre gullene mine, og lillegull kan begynne i barnehagen som planlagt i august, hvertfall littegrann.








Denne ventetiden hadde ikke vært like lett uten venner og dele gleder og bekymringer med... De har vært fantastiske, bare det å ha playdatejentene i ryggen har vært uvurderlig! Riktignok har gulla mine en pappa som hjelper til og støtter, men er kanskje ikke alltid like lett for en pappa som ikke er her hele tiden, og som er sliten i utgangspunket. Dagene blir lange, og jeg slår fast at Uten vennetiden hadde ventetiden vært laaaaang!

Skulle gerne gitt dere roser, disse får holde inntil videre!;)






Apropos vennetid; igår var det tupperwareparty! Flickorna møtte mannsterke, og vi hadde en kjempekoselig stund her hjemme!Gulrotmuffins, banankake og blåbærmuffins var godt! SELV OM Kristoffer slo fast under bakeprossessen at: "Mamma, de blålilla muffinsene er ikke særlig pene, jeg kan spise de opp så ikke gjestene ser de!" Lur liten krabat, det der!;)










Idag skal jeg ta en tur til Rita, må jo se hvordan hun har fått det, og så skal hun hjelpe meg med gardinene, siden min maskin har tatt litt kvelden... Må få den opp og gå snart! Men har nok håndarbeid å ta med til Voksentoppen. Har en viss mistanke om at det blir hyppig blogging der nede, gitt!;)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar