Tamme fugler drømmer,mens ville fugler flyr

mandag, mars 16, 2009

Rainy days and mondays...







Idag får ikke værgudene bestemt seg, gitt! Ute regner det, hagler det og jammen skinner ikke sola og? Lurte på å ta med minstemann på en liten tur ut i sola, men før vi hadde fått skifta bleie så øste det ned ute! Så her går jeg og synger på en liten sang av Tor Endresen, som jeg nå ikke får ut av hodet. Derfor er jeg så snill og deler den med dere:)





"La regnet øse ned, la det renne i strie strømmer. For intet regn i verden kan slokke flammen inni meg...."



I helga har tante og onkel vært på besøk, ungene har kost seg og vi voksne har kost oss! Det har vært utrolig deilig! Allikevel har jeg fått gjort litt forskjellig! Bokhylla ble ferdig og hylla over kjøkkenbordet ble ferdig.









Lørdag var det bacalaokveld her, og vi var 9 stk rundt bordet. Det var superkoselig, og jeg er glad for at jeg kjenner meg selv godt nok til at jeg kjøpte en ekstra dunk med rødvin;) Var kanskje ikke så glad for det igår, men nå er det over!



Igår var Rita, Stig Tore og Ane Ellinor her på bacalao, og vi hadde en superkoselig stund sammen:)



Ungene var på overnatting hos bestemor og bestefar fra lørdag til søndag, ALLE TRE! Det er første gang, så det var spennende! Men det gikk strålende, Imre sov hele natta og var eksemplarisk! Satser på at han lå rolig, og ikke som vi fant han i senga si her om dagen:






Imorgen er det turbodag igjen, med kontroll på sykehuset, babysang, Kaja skal ha med venninne hjem, drilling og så er det TUPPERWAREPARTY på kvelden! Yei!;) Det blir så bra, har bakt brød idag, og så blir det nok litt scones med pålegg til flickorna! Har sett litt i katalogen i dag, og vet hvertfall om et par ting som skal inn i heimen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar