Tamme fugler drømmer,mens ville fugler flyr

fredag, mars 27, 2009

Vente vente vente



Trøtt og sjenert....


Sitter her oppe på rommet og venter... Forlot lillegull nettopp nede på en stooor sal, og der sovnet han med maske og veneflon. De skulle tube han da jeg gikk, men de ville ikke at jeg skulle se det. Men han sover godt nå under undersøkelsen, og jeg får han opp når han har våknet. Da vil jeg tro at jeg har en sulten krabat som venter på mat :) Han har ikke spist siden igår kveld stakkar. Ting tar tid her på sykehuset kan man si... Men nå skjer det hvertfall noe.

Nevrologen skal komme opp, og en fra øre nese hals, før lungelegen tilslutt kommer opp før vi drar for å gi Imre all clear for helgen:)

Imre hosta i hele natt, trolig pga sonden, og hadde litt feber nå i dag tidlig, også trolig pga irritasjon i lufteveiene grunnet slangen. Men det går over! Ellers er han superduperblid!
Selvfølgelig... Lille sola mi som har sjarmert alle sykepleierne i senk med sitt lune vesen og gode smil.





Ingen dag uten nye bilder;)

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av en kjempetapper gutt. Håper undersøkelsen gikk bra i dag. Har tenkt masse masse på dere. Kos dere på perm og prøv å slappe av.

    Kos og klemmer Vera & Kristoffer

    SvarSlett
  2. Vakker gutt du har, Kristine. :)

    I morgen skal jeg titte mer på bloggen din (med ei på 9 mnd som våkner kl 07 burde jeg bli flinkere til å legge meg tidligere!)

    Lykke til på sykehuset!!


    Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Så tapper han er!! Og en vakker liten gutt også.
    Håper alt gikk bra idag :)

    SvarSlett