Tamme fugler drømmer,mens ville fugler flyr

mandag, mars 16, 2009

SKATTER




Jeg har vært en tur på loftet igjen, da... Jeg har helt glemt hvor mye mamma hadde av gamle ting, og det er stuet bort i pappesker som ikke har vært åpnet på fem år, siden mamma pakket det ned fra huset i Larkollen. MANGE skatter, GODE skatter, MINE skatter!





Har pusset og pusset på mye av det, og hvorfor i all verden har jeg ikke gjort det før?? Tror min hjemlengsel og rastløshet nå gjør at jeg går gjennom alt av esker, og har et stort behov for å pusse opp det gamle etter mamma og pappa, fornye det, og gjøre det til mitt! Så utrolig mange av disse tingene er altfor vakre til å bli stuet bort på loft og i kjeller!







Fant en gammel stol også, tror jeg skal male den og få den trekt om, samme skal jeg gjøre med en puff som har et vel slitt stoff:)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar